میزبانی لهستان از برزیل در سالن ملی 58 هزار نفره /لیگ جهانی والیبال جذاب تر می شود

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

میزبانی لهستان از برزیل در سالن ملی 58 هزار نفره /لیگ جهانی والیبال جذاب تر می شود
بازديد : 809


با مشخص شدن گروهبندی مسابقات لیگ جهانی والیبال حالا همه کشورهای حاضر در این رقابتها به تکاپو افتادندتا بهترین میزبانی را از این میدان مهم انجام دهند. لهستان به عنوان چهارمینتیم والیبال حاضر در رنکینگ جهانی یکی از مدعیان این مسابقات است که طبق قرعه کشی با تیم های برزیل،امریکا، آرژانتین، بلغارستان و فرانسه همگروه شده است؛ گروهی که به نوعی مدعیان سرسختی را در خود جای داده است. اما این تیم که با هدایت آندرا آناستازی باید در لیگ جهانی به میدان رود می خواهد دست به ابتکار جالبی بزند که شاید برای اولین بار در تاریخ این رشته باشد.
فدراسیون والیبال لهستان اعلام کرد مسابقه لهستان و برزیل در لیگ جهانی والیبال در استادیوم ملی ورشو اینکشور برگزار خواهد شد. البته این ایده هنوز در مراحل شکل گیری پ است و باید بررسی های بیشتری صورت گیرد تا این ورزشگاه58 هزار نفری به عنوان محل برگزاری بازی های لیگ جهانی والیبال تایید شود.
روز جمعه آندرا آناستازی از نزدیک از این استادیوم دیدن کرد که در این بازدید ، آندرا گاردینی دستیارش، آندرزج لمک دبیر کل PVF، ولادیمر کوبینیا مدیر کمیته فنی لیگ جهانی، آندرزج وو مسئول تیم ملی لهستان و توماسووسکی مدیر تیم او را همراهی می کردند. این گروه ورزشگاه ، امکانات و قابلیت های آن را در برگزاری مسابقات لیگ جهانی مورد بررسی قرار دادند.
در جریان این بازدید آناستازی گفت: برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ورزشگاه ملی ایده بزرگی است. این می تواند یک عملکرد خارق العاده باشد. با اینکه می دانم از لحاظ سازمانی و برگزاری مسابقات کار ساده ای نیست اما واقعا دوست دارم دراین استادیوم به میدان بروم. من این سالن را دوست دارم. ما در جایگاه تماشاچیان قرار گرفتیم که دید واقعا خوبی دارد.
به این ترتیب گام بعدی برگزاری یک دیدار آزمایشی در این استادیوم است که می تواند راه مسابقه با لهستان-برزیل را در ماه ژوئن با حضور 60 هزار نفر هموار کند.
استادیوم ملی لهستان در نوامبر 2011 کامل شد و در مسابقات فوتبال قهرمانی اروپا مورد استفاده قرار گرفت.
در هر حال لیگ جهانی والیبال یکی ازمیدان های معتبر ورزش است که نگاه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرده است. نشان دادن توانمندی کشورها در برگزاری متفاوت این مسابقات هم می تواند زمینه به وجود آمدن ایده های بزرگتر و جالب تر را فراهم سازد و باید منتظر بود و دید که این اتفاق برای میزبانی لهستان ازبرزیل رخ می دهد یا نه.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط فروز در تاریخ 1391/9/29/3 و 17:10 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

شب یلدا کنار یار بودی

به او دلبسته و بیمار بودی

شپش هایش گرفتی از سر شب

تو ِ نادان مگر بیکار بودی؟


يلدا مبارك پاسخ:چه اس جالبي
ممنون آبجي،همچنين


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف